Lazada Malaysia

TAG ABOUT YOURSELF

Salam blogging,
Tag ini sudah lama saya dapat dari Al-Basri. Saya berharap dengan berkongsikan tag ini kita dapat mengenal antara satu sama lain, walaupun kita sekadar mengenali di alam maya. Tetapi semangat kita sebagai seorang blogger tidak mengirakan samaada tua, muda yang penting kita sama-sama gembira. Sekali lagi saya ingin mengucapkan terima kasih kepada al-basri kerana sedia berkongsi Tag ini kepada saya.
Berikut adalah jawapan saya untuk Tag tersebut.


 1. Where is your cell phone?
Di dalam beg.

2. Relationship?
Setakat ni semuanya baik

3. Your hair?
Hitam tapi tak berkilat.


4. Work?
Kerja Biasa. Bukan jadi bos. he...

5. Your sisters?
Semua kakak saya, kerana mereka sedia menjadi pendengar yang setia dan menjadi penasihat saya.


6. Your favorite thing?
Memancing. (nak pancing ikan, plastik beg yang dapat)

7. Your dream last night?
Kerja shift malam tak sempat nak layan sweet dream. hu...

8. Your favorite drink?
Kopi,Soya bean, dan air yang tidak mengandungi gula yang berlebihan.




9. Your dream car?
Tak pasti lagi. Kalau ada pun ikut kemampuan saya sendiri.

10. Your shoes?
Adidas

11. Your fears?
Perpisahan, Walaupun saya tahu pertemuan berakhir dengan perpisahan.

12. What do you want to be in 10 years?
Berjaya dalam bidang yang saya ceburi.

13. Where did you hang out last week?
Tu...pergi pancing. huhuhu

14. What are you not good at?
Melukis.

15. One of your wish list item?
Kalau ada rezeki lebih saya nak beli laptop.(setakat ni cuma Dekstop jer)

16. Where you grew up?
Di kampung kecil yang terletak di negeri Sarawak

17. Last thing you did?
Sarapan bersama rakan sekerja

18. What are you wearing?
Macam biasa.

19. Your computer?
Desktop Acer.

20. Your pet?
Kucing. Hehe....

21. Your life?
Sederhana yang penting selalu happy.

22. Missing ?
Jam tangan, Tak le mahal sangat.

23. What are you thinking right now?
Tengah memikirkan cara mendapat duit lebih melalui blog.

24. Your car?
Ferari. (sekarang ni tengah parking di atas tv saya)

25. Your kitchen?
Biasa sahaja

26. Your favorite color?
Hijau, Putih, Biru dan Merah

27. Last time you laugh?
Tengok cerita Jidin tv3 (lawak betul)

28. Last time you cried?
Banyak...semuanya hampir saya lupakan.

29. Love?
Ada kat sini (Kuching,Sarawak)

30. So who wants to share their ONEs? how about?
Sesiapa sahaja yang sedia berkongsi, yang penting ikhlas dan sedia berkongsi apa yang terjadi kelak.

31. Person elected to the tag
1. Perantau London
2. Cikemi
3. Bidayuh Blogger
Akan di beritahu nanti...


Blog, Updated at: Tuesday, March 30, 2010

4 comments:

  1. haha.. terima kasih dah dikerjakan Tag ini.
    nanti saya nak pinjam Ferari tu, harap di Lap selalu takut kena sarang labah2. maklum atas TV..hehe

    salam hangat

    ReplyDelete
  2. Alai(pengumpulBlog)March 30, 2010 at 7:10 PM

    huhuhuhu...Terima kasih al-basri. Kalau nak pinjam tu boleh. Tapi dengan 1 syarat. Hehehehe....saudara mesti beli satu. jadi tak payah pinjam.

    ReplyDelete
  3. salam sobat
    wah keren dan lengkap TAGnya mas ALAI,,
    saya jadi tahu ,,kesukaannya melukis ya?
    sama dengan anak saya,tapi suka melukisnya kartun Naruto.

    ReplyDelete
  4. Mbak Nura....
    terima kasih kerna mampir ya. Saya ni lain yang dilukis lain pula yang jadi..Hik....

    ReplyDelete

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab terhadap sebarang komen, hasutan atau unsur jenayah yang menyalahi undang-undang Negara. Setiap komen adalah liabiliti peribadi pihak yang membuat komen.

Followers

Lazada Malaysia

NUFFNANG