Lazada Malaysia

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2010

 SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN KEPADA RAKAN SEMUA.
Assalammualaikum dan selamat berpuasa di akhir ramadhan pada tahun ini.  Sebelum saya melangkah untuk pergi selama seminggu kerna hendak beraya di kampung, ini adalah posting yang terakhir dalam bulan Ramadhan. Pertama sekali saya ingin memohon sejuta kemaafan dari rakan-rakan blogger walaupun kita tidak kenal antara satu sama lain. Semoga Ramadhan yang bakal meninggalkan kita pada tahun ini membawa seribu keinsafan dalam diri kita. Dan Lebaran yang bakal tiba akan dapat membuatkan kita rasa gembira di samping keluarga yang tersayang. Semoga semuanya gembira.
Ini adalah kad pertama yang diberikan oleh rakan blogger kita iaitu cik Seri yang blognya penuh dengan pantun,peribahasa,simpulan bahasa dan macam-macam lagi lah kat situ. Ada kad raya percuma lagi tu. Hik...promosi sikit. :)

Hik...inilah kad Raya yang saya maksudkan tadi.

p/s : kepada sesiapa yang membawa kenderaan sendiri ketika musim perayaan ini, hati-hatilah di jalan raya. Jalan tu sentiasa Raya, tetapi Hari Raya sekali dalam setahun. Hik....


Blog, Updated at: Tuesday, September 07, 2010

9 comments:

  1. selamat hari raya ,berhati-hati dijalanraya.

    ReplyDelete
  2. semoga teman ceria di hari raya ini. selamat bercuti dan selamat kembali berblogging lepas cuti nanti...jangan lupa kalau makan kue ingat-ingat kami di sabah.

    "Selamat Menyambut Hari Raya Maaf Zahir Bathin"

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya..
    makan kueh raya nanti, ingat2 la orang yang tiada :)

    ReplyDelete
  4. alehkayong...
    selamat hari raya juga saya ucapkan.

    ReplyDelete
  5. Seri...
    Hehehehe.....Selamat hari raya juga kepada seri. Tak pernah lupa rakan-rakan blogger tak kira di sabah malah semua rakan kita yang lain.

    p/s: tak suka makan kuih, tapi habis licin kalau makan lemang. huhuhuhu...

    ReplyDelete
  6. ciEk NiENa...
    selamat hari raya maaf zahir dan batin. Mesti meriah raya tahun ni kan. Hik...

    ReplyDelete
  7. Taqobalallahu minna waminkum...
    Lam kenal dan kunjungan perdana sahabat.

    ReplyDelete
  8. rasanye belum terlambat nak ucapka selamat hari raya dari cik tom :)

    ReplyDelete

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab terhadap sebarang komen, hasutan atau unsur jenayah yang menyalahi undang-undang Negara. Setiap komen adalah liabiliti peribadi pihak yang membuat komen.

Followers

NUFFNANG