Lazada Malaysia

Rampasan Ganja Bernilai RM240,000 | Pelajar sekolah antara 5 ditahan.

 GEORGE TOWN, 14 Feb (Bernama) -- Seorang pelajar tingkatan lima adalah antara lima lelaki yang ditahan dalam satu operasi membabitkan rampasan dadah jenis ganja bernilai RM240,000 di sini Ahad.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) negeri Supt S. Batumalai berkata kelima-lima mereka yang berusia antara 17 dan 50 tahun ditahan kira-kira pukul 5 petang di Jalan Air Itam.

"Berdasarkan maklumat awam dan intipan sejak seminggu lepas, sepasukan anggota polis dari JSJN Bukit Aman dan Pulau Pinang menahan sebuah kereta jenis Honda yang dinaiki oleh empat lelaki dan dalam keadaan mencurigakan di kawasan Air Itam di sini.

"Hasil pemeriksaan ke atas kereta tersebut, polis menemui ketulan dadah seberat 61.3 kilogram bernilai kira-kira RM240,000 yang disembunyikan dalam satu ruang dalam kereta," katanya pada sidang akhbar, di sini hari Isnin.

Baca berita selanjutnya di Bernama


Blog, Updated at: Monday, February 14, 2011

5 comments:

  1. budak2 sekolah dah makin ramai menagih.. macam perkara biasa plak.. thanks folo.. folo u balik

    ReplyDelete
  2. macam2 pelajar zaman sekarang ni.. ish ish

    ReplyDelete
  3. Adzriel AB...Budak zaman sekarang tak macam dulu. Benda2 macam tu jadi mainan budak sekarang.

    ReplyDelete
  4. bun_nee...mereka menagih kerana ketagih. mereka dah tak kenal erti bahaya dan tidak memikirkan masa depan. terima kasih juga kerna sudi berkunjung ke sini.

    ReplyDelete

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab terhadap sebarang komen, hasutan atau unsur jenayah yang menyalahi undang-undang Negara. Setiap komen adalah liabiliti peribadi pihak yang membuat komen.

Followers

Lazada Malaysia

NUFFNANG