Lazada Malaysia

Rakyat Petanak Wajar Jadi Tauladan


MUKAH: Kehadiran sekitar lebih kurang 200 orang penduduk dari kawasan tersebut menghadiri Majlis Berambeh Bersama Pemimpin di Balai Raya Kampung Petanak.

photo edit to http://www.sarawakiana.net/
photo edit to http://www.sarawakiana.net/
 Majlis tersebut telah dihadiri oleh Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Adenan Satem serta isteri.
Kehadirannya ke majlis tersebut membuktikan bahawasanya pemimpin setia bersama rakyat dalam apa jua keadaan sekalipun itu hanya dilakukan oleh kerajaan Barisan Nasional bukan sebaliknya.
Beliau juga menyatakan bahawa penduduk di Kpg Petanak khususnya yang begitu mesra walaupun berbeza suku kaum, Sarawak yang terkenal tanpa ada perselisihan mahupun pertelingkahan sejak dari dulu lagi.
Sebagai contoh penduduk di Kpg Petanak haruslah menjadi tauladan kerana sifat toleransi antara kaum disitu adalah yang terbaik.
Turut hadir di majlis tersebut, calon Barisan Nasional bagi DUN N.51 Balingian Yussibnosh bin Balo, YB Datuk Dr Wan Junaidi Tuanku Jaafar, Datuk Amar Mohd Asfia Awang Nassar, Akit Sebli dan yang lain-lain lagi. -sarawakiana

sumber SARAWAKIANA


Blog, Updated at: Friday, March 28, 2014

0 comments:

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab terhadap sebarang komen, hasutan atau unsur jenayah yang menyalahi undang-undang Negara. Setiap komen adalah liabiliti peribadi pihak yang membuat komen.

Followers

Lazada Malaysia

NUFFNANG