Lazada Malaysia

Kemalangan | Punggung Wanita Tertusuk Kayu

Hanya kerana sibuk menghantar mesej menerusi telefon bimbitnya ketika memandu, seorang wanita terpaksa menanggung kesakitan apabila punggung dan pehanya tertusuk tiang kayu.

Kemalangan itu berlaku ketika Christina Jahnz bergegas untuk menghadiri mesyuarat selepas menghantar anak perempuannya ke sekolah di Elizabeth, Colorado, Amerika Syarikat.


Sebaik tunduk dan merakam suara menerusi telefon bimbitnya, tiba-tiba Jahnz hilang kawalan dan terlanggar penyangga jalan.

Hentaman yang kuat menyebabkan tiang kayu penyangga jalan merodok keretanya dan tertusuk peha serta punggung wanita malang itu.

Pasukan bomba terpaksa dipanggil untuk memotong tiang kayu itu sebelum Jahnz dikejarkan ke hospital untuk menjalani pembedahan bagi mengeluarkan tiang itu.

Doktor yang merawatnya berkata, Jahnz yang dimasukkan ke wad selama empat hari bernasib baik kerana tusukan kayu itu tidak mencederakan saluran darah utama.

Berikutan kejadian itu, Jahnz menasihatkan orang ramai supaya mengambil iktibar daripada apa yang berlaku padanya. -Mstar


Blog, Updated at: Thursday, September 04, 2014

0 comments:

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab terhadap sebarang komen, hasutan atau unsur jenayah yang menyalahi undang-undang Negara. Setiap komen adalah liabiliti peribadi pihak yang membuat komen.

Followers

Lazada Malaysia

NUFFNANG