Lazada Malaysia

APA KHABAR HARI INI.

Salam ceria kepada semua sahabat blogger. Apa khabar untuk hari ini? Tentu sekarang ini sibuk dengan blog masing-masing. Betul kan. Walaupun kita kenal di alam maya, tetapi itu tidak menghalang kita untuk memulakan satu persahabatan. Dan yang uniknya kita bersahabat (di alam maya)bukan sahaja dari negara kita sendiri tetapi dari negara-negara lain. Very nice. Dan hari ini adalah hari yang bertuah kepada kita semua. Sebabnya. Kita dah berjaya menjalinkan persahabatan antara para blogger. Kata orang sekiranya kita ingin berjaya janganlah malu bertanya. Lebih banyak kita  bertanya, lebih banyak pengalaman yang kita dapat.Hik...
Dan apa kata anda sebagai seorang BLOGGER?


Blog, Updated at: Thursday, April 29, 2010

10 comments:

  1. jalinan mesra sesama blogger akan mengukuhkan ukhuwa sesama kita...heee

    salam blogger..hee

    ReplyDelete
  2. gunalah blog sebagai wadah penyebar kebaikan..

    ReplyDelete
  3. helloo... helooo.... kabar baik... org di sana bagai mana??? ^_^

    Visiting your blog from Bcbuddy.. ^_^

    ReplyDelete
  4. rizal jabai...
    semoga jalinan mesra kita (para blogger) akan mengeratkan lagi persahabtan kita.

    Hana Picca...
    Itulah salah satu matlamat kita.

    Cath J...
    baik-baik sahaja.

    Terima kasih kerna sudah datang ke sini.

    ReplyDelete
  5. KHABAR BAIK JE DI SINI...

    SIHAT JE... :)

    P/S: SEMOGA ANDA & PARA BLOGGER SIHAT2 JUGAK K...

    ReplyDelete
  6. terima kasih banget sudah mampir....semangat selalu ya...nice blog...semangat...

    ReplyDelete
  7. salam kenal.. :) tambah seorang kawan nurul. :D

    ReplyDelete
  8. salam sobat
    alhamdulillah kabar baik hari ini ,,
    trims kunjungannya ke S.A.
    semoga sukses selalu.

    ReplyDelete
  9. salam bloger buat teman bloger semua. blog adalah satu wadah tanpa batas dan terpulang dari kita untuk mengolahnya. perasaan malu atau rendah diri tidak akan membawa keberuntungan kepada kita. apa bila kita mula ngeblog maka bermulalah satu dunia baru di alam maya tanpa sempadan. rebutlah peluang ini untuk mencari teman ngak kira siapa mereka dari mana asal mereka. Fahamilah alam maya adalah dunia tanpa negara jadi kita (bloger) tiada melebihi dari yang lain semuanya sama.

    ReplyDelete
  10. Alai (pengumpul Blog)May 9, 2010 at 9:53 PM

    YOURCOMMENT...Semoga kita semua sentiasa sihat sahaja.
    p/s: kalau tak sihat tu jangan lupa nak jumpa dengan pak cik doktor.

    ArenaBetting.com...Diharap kita para blogger tetap bersemangat dan yang paling penting kesihatan itu juga perlu dijaga.

    Nurul...Dan saya juga bersedia untuk emnjadi rakan baru blogger anda.

    Nura...Semoga mbak sentiasa sihat disana. Walaupun mbak amat jauh disana, tetapi semangat blog tetap ada dan mengenali kita semua di alam maya.(dengan adanya internet)

    Seri...Benar kata seri.Dunia ngeblog tidak mengenal erti sempadan. kita boleh kenal antara satu sama lain (di alam maya) walaupun kita tidak bersua. Peluang begini sentiasa terbuka kepada sesiapa sahaja yang ingin melakukannya.Bermacam-macam yang kita boleh lakukan dengan blog.
    p/s: Rugi kalau tak merebut peluang sebegini.

    Kepada sahabat blogger semua, Terima kasih kerna sudah berkomentar @ komen.

    ReplyDelete

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab terhadap sebarang komen, hasutan atau unsur jenayah yang menyalahi undang-undang Negara. Setiap komen adalah liabiliti peribadi pihak yang membuat komen.

Followers

NUFFNANG