Lazada Malaysia

Gambar Bogel sebagai Modal untuk memikat.

KAJANG: Mengaibkan apabila seorang gadis yang juga penuntut sebuah institusi pengajian tinggi awam (IPTA) tidak hanya berminat menjalankan aktiviti menggoda suami orang, malah tidak segan silu merakamkan gambar bogelnya sebagai modal untuk memikat.
Pelajar berusia awal 20-an itu dikesan menggunakan laman web sosial di Internet untuk menjalankan kegiatannya dengan tujuan memperoleh wang mudah selain berniat mahu memporak-perandakan rumah tangga lelaki yang digoda.

Perkara terbabit didedahkan seorang ahli perniagaan wanita yang mengesan hubungan sulit suaminya dengan pelajar IPTA terlampau itu selepas menemui rakaman video gadis terbabit di dalam telefon bimbit suaminya.


Ikuti kisah selanjutnya di myMetro


Blog, Updated at: Saturday, February 12, 2011

5 comments:

  1. Cempakamelati...Kerana duit manusia sanggup buat apa sahaja. Dan termia kasih atas kunjungan cik ke sini.

    ReplyDelete
  2. manusia zaman skarang... dunia lebih diutamakan..dah tak tahu nak mmbezakan yg halal & haram..asalkan jadi duit semuanya dilakukan

    ReplyDelete
  3. senangnye perempuan nak cari duit. tayang sikit je ribu2 dapat. laki lak senang..senang kuar duit! huhu

    ReplyDelete
  4. Orang muo...Sekarang ni duit lebih penting dari maruah. Hik....Asal lihat je jalan yang senang terus je buat tanpa memikirkan akibatnya.

    skycatchers...macam tu le agaknya...

    ReplyDelete

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab terhadap sebarang komen, hasutan atau unsur jenayah yang menyalahi undang-undang Negara. Setiap komen adalah liabiliti peribadi pihak yang membuat komen.

Followers

Lazada Malaysia

NUFFNANG