Lazada Malaysia

Jangan Baca! Ini bukan kisah betul-betul

Di satu petang yang....

Masa: 5.47 petang
Tempat : Di tepi rumah yang usang( Rumah cantik le tu...)

Kari (bukan nama sebenar dan bukan nama kari nak masak tu...) merayau-rayau. Dia seolah-olah tidak tahu apa yang hendak di lakukan pada petang itu(sambil melompat-lompat nak buang tension). Dari 1 minit ke 2 minit, Dari 3 minit ke 5 minit(dia terus berjalan sambil melompat-lompat) KOrang boleh buat ke!(berjalan sambil melompat-lompat). Begitulah minit-minit ke seterusnya. Waktu senja makin di habiskan olehnya dengan aktiviti-aktiviti yang tak berfaedah(buang masa betul le budak ni). Tiba-tiba dia terpandang sesuatu yang membuatkan dia rasa terkejut dan terkejut-kejut(yang selebihnya dia buat-buat terkejut jer...). Dia bagaikan nak rebah kerana tidak dapat mengawal keseimbangan  tubuh badannya(tersepak tunggul, alah dia sengaja menyepak tunggul tu). Nasib betul dia tak rebah. Dia pandang ke kanan,pandang ke kiri(line clear). "selamat aku, kalau orang nampak kan malu" (berbisik dalam hati sambil mengurut dada). Dia lagi terkejut dengan sesuatu yang di pandangnya sebentar tadi. Apakah aku di dunia yang nyata? Adakah aku aku! Adakah apa yang ku lihat tadi sekadar ilusi? bermacam-macam soalan sedang bermain-main di dalam kepala otaknya? Nak tahu apakah benda yang Kari nampak tu......Tunggu episode 2.


Blog, Updated at: Thursday, March 10, 2011

5 comments:

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab terhadap sebarang komen, hasutan atau unsur jenayah yang menyalahi undang-undang Negara. Setiap komen adalah liabiliti peribadi pihak yang membuat komen.

Followers

NUFFNANG