Lazada Malaysia

Terkini | Mangsa culik lanun Nigeria, George tiba di Malaysia

SEPANG — George Lipih Ambo, rakyat Malaysia yang diculik sekumpulan lanun di Teluk Guinea, Nigeria selama 20 hari tidak pernah terfikir boleh kembali ke tanah air dan bersatu dengan keluarga.

Anak kelahiran Sri Aman, Sarawak yang masih dalam keadaan trauma ketakutan berikutan berhadapan dengan senjata api M16 sepanjang 20 hari itu, tidak dapat mengawal perasaan apabila bertemu ahli keluarga setibanya di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) pada 2.45 petang tadi.

"Saya mengucapkan terima kasih kepada Tuhan yang menyelamatkan saya, juga pada rakyat Malaysia yang banyak mendoakan keselamatan saya termasuk Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak atas sokongan beliau dalam usaha menyelamatkan saya.

"Fikiran saya masih terganggu... saya tidak tahu apa nak cakap," katanya kepada pemberita sebaik tiba di KLIA di sini, hari ini.— BERNAMA


Blog, Updated at: Saturday, August 25, 2012

0 comments:

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab terhadap sebarang komen, hasutan atau unsur jenayah yang menyalahi undang-undang Negara. Setiap komen adalah liabiliti peribadi pihak yang membuat komen.

Followers

Lazada Malaysia

NUFFNANG