Lazada Malaysia

Nak Artikel Percuma!!!



Nak artikel percuma!!!! Sana free, sini free, dipendekkan cerita banyak yang free sekarang ini tanpa mengeluarkan modal.Kini banyak website yang menyediakan artikel percuma. Tapi tak kurang juga dengan yang berbayar. Yang pasti artikel yang mengeluarkan modal, biasanya berkualiti.Namun untuk pemula ataupun baru berjinak dalam Internet, lebih-lebih lagi dalam bidang blog, artikel ini penting bagi mendapatkan status untuk Adsense.
Ini kerana, untuk mendapatkan status approval dari Adsense, syaratnya mestilah menggunakan artikel english sekurang-kurangnya 3 artikel. Tetapi kalau anda bisa menulis artikel english, itu lebih baik.
Dan salah satu contoh website yang saya maksudkan tadi ialah Ezine Article. Ia salah satu website popular untuk para blogger untuk mendaftar akaun adsense. Saya rasa anda sekalian sudah tidak asing lagi dengan website tersebut.Banyak kategori-kategori yang anda boleh pilih dengan kesesuaian blog anda. Terpulang kepada anda untuk memilihnya.
Untuk memberi efik yang unik kepada blog anda, anda digalakkan menggunakan kandungan yang asli.(DON'T MODIFIED).

Untuk keterangan lanjut Klik Disini!!!

-Selamat Mencuba-



Blog, Updated at: Wednesday, August 19, 2009

0 comments:

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab terhadap sebarang komen, hasutan atau unsur jenayah yang menyalahi undang-undang Negara. Setiap komen adalah liabiliti peribadi pihak yang membuat komen.

Followers

Lazada Malaysia

NUFFNANG